martes, 13 de mayo de 2008

Bodes














sou uns artistes, eixe arte andalusss

3 comentarios:

dllp 14 de mayo de 2008, 8:31  

T'ho vaig dir en el Space, i t'ho torno a dir aquí! M'encanta el àlbum que li vas fer, diferent i emotiu, es nota el carinyo (a la vegada que professionalitat) que li vas possar.

Et felicito!! (I si algún em caso, que és que no... ja sé a qui contractar :P)

Anónimo 14 de mayo de 2008, 14:18  

Es una llàstima que no ens deixes veure la imatge més gran, perquè n’estic segur de que Diana te tota la raó. Amb aquesta petita mostra ja s’intueix que les imatges estan fetes a consciència. Felicitacions.

Diana: no digues mai que d‘aquest aigua no veure! Jaja!

Patri, quant la Diana se’ns case, si necessites un “partener”, ja saps, pots contar amb mi. Jaja!

Una abraçada.

Unknown 14 de mayo de 2008, 17:10  

pues nose com se fan les fotos mes grans no hem deixa en este blog, tenen un tamany de 20x10 pero nose perque es veuen tan menudes, si sabeu la solucio.....
Estic pendent de ficar-ne mes.

aiii diana no diges aixo mai jaja encara que jo tambe ho dic jeje. Ebe ja et contractare sempre va be tindre dos punts de vista. bessets

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP