miércoles, 7 de mayo de 2008

Contra la pared








4 comentarios:

Jose Conceptes 11 de mayo de 2008, 18:31  

la primera foto es realment bona. M'agrada la composició. La idea de la má estirada i desenfocada t'ha quedat molt bé, pero crec que no hagueses tingut que tallar tan el cap per dalt.

Anónimo 12 de mayo de 2008, 9:51  

Hi estic d’acord amb Conceptes pel que fa al tema de la composició i el desenfocament de la ma, però el tall del cap no em sembla molest, ja que per a mi, el punt d’interès, la dolça mirada, en aquest cas, està al lloc correcte.

La segona fotografia, tot i que el blanc i negre em sembla molt encertat, no m’acaba. Crec que la franja blanca de la dreta es massa gran. Ocupa un espai que li hagués anat molt be a l’altra part, donant-li mes “espai” a la direcció de la mirada. (
es una opinió totalment personal, eh!)

Una abraçada.

Unknown 12 de mayo de 2008, 17:42  

M´encanta que hem destripeu les fotos!!!jaja. Tots els comentaris son constructius.

En quan al tall del cap no crec que sige molest, el que volia destacar es la mirada, de totes formes soc una "experta en tallar caps" sisi, m´agraden aquest tipus d´enquadres, encara que se, que no son correctes.

La segona fotografía, es de les primeres que vaig fer i crec que estava tant farta de la regla dels terços i cap on deixar el aire.... i tal i tal que en aquesta foto, vaig voler fer tot el contrari jaja,pero teniu rao hages tingut que deixa mes espai en el sentit de la mirada, el blanc i negre es de veritat, un iso100 i revelat per una mateixa.
Molt constructives les vostres opinions.

Anónimo 15 de mayo de 2008, 20:23  

jejeje.... jo no soc tant perno dir gens experta en fotografia i m'enxisen....jejeje... i bueno les models....perfectes... molt afavorides, jejeje... es broma, les fotos li's fan justicia..... garbansita.

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP